Cleaning.

Hello 
 
Skräckfilmerna jag såg med friendsen igår var helt ok, tycker om Cabin in the woods, den var lite cool. Det bästa med den är Marty, skön lirare! Chernobyl Diaries såg vi också, ganska rysande. Agnes dog typ under filten, haha vännen.
Jag dammsög först hela våran lägenhet innan jag drog till morföräldrarna för att städa deras hus idag. Good girl!
Sedan blev det till att simma med Ewelina, Ludwigs trevliga syster alltså. Men det blev inte riktigt som vi tänkt oss; hela bassängen var ockuperad av lekande barn med enorma badringar och det var ett stort isberg mitt i alltihop där barn gled ner, så vi var beredda på att vi kunde bli mosade i vilken sekund som helst, haha. Lite jobbigt. Blev ändå några varv med slalom runt alla hinder i någon halvtimma. 
 
Åkte med hem till Ludwig sedan, så befinner mig hos älskling atm. Vi såg Iron Man förut, jag hade inte sett den så ville ta tag i det. Cool. Älska superhjältar! Vet inte vem jag gillar bäst, tror faktiskt Iron Man. Batman är också cool, men tror jag gillar Iron man mer, hans dräkt är så snygg. Thor gillar jag också, han är ball med sin hammare. 
 
Nu ska vi kolla på Phantom of the opera, en inspelning från musikalen i London. Har sett lite av den, mäktigt alltså. 
 
En vacker alle ute i skogen, det var då jag var med mamma och jagade. 
 
 
Jag spanade i kikaren, såg dessvärre inget särskilt spännande kan jag meddela.