Halloween.

När man känner sig nere, när det känns svårt och det känns som att det bara blir jobbigare, då ska man söka upp närhet. Närhet läker allt, det är som plåster för själen. Det vänder, man tänker att man borde ha lärt sig det, men när melankolin infaller känns allt så tungt och hopplöst, tankarna låser sig. Det blir bättre, det gäller att prata och att lösa problemen som uppstår, det som får en att känna sig lost eller down. Man måste kunna glömma och förlåta, både när det gäller sig själv och andra.  
Alla känner vi oss vilsna i livet ibland. 
 
Så skönt med lov, man gör typ ingenting, bara chillar. :D Har idag ätit gulaschsoppa med älskling och hans syster Ofelia, det är bara vi hemma här hos dem, resten är i London.  
Jag började kolla på Game of thrones säsong 2 nu, vet dock inte om jag fortsätter. Visst, det är en bra serie och så men vet inte om jag riktigt känner för den liksom. 
Ludwig och jag var i stan förut, jag hämtade grejer hemma och sedan handlade vi lite stuff och jag hämtade ut ett H&M-paket; kjol, ring och halsband, allt var finfint, gillar verkligen att beställa grejer för det brukar bli rätt med storlekar osv, men kanske svårt att bedöma storlekar ibland på t.ex. väskor; jag missbedömde en väska, tänkte ha den i skolan men det var dessvärre en mini-handväska där böcker inte fick plats alls. Surt. Annars är det så smidigt, jag får lite panik i affärer, man kanske missar nåt snyggt, men på Internet ser man allt mycket bättre framför sig! 
 
Nu blir det film, ciao. 
 
 I min svarta poncho med rödmålade läppar. Tagen för kanske 2 veckor sedan.