Exhibition day.

Var, som jag skrev, på utställning idag. Från 10 till 13 skulle min klass befinna sig i skolan. 
Först blev det musik, tal och champagne med snittar till och sedan fick vi sitta och arbeta med skolarbete en stund. Fint anordnat faktiskt! Älskling var med mig. :) 
 
Igår efter skolan hängde jag med Varja hem till elevhemmet, hon bjöd mig på födelsedagsfika då hon fyllde år igår, fina vän! Hon hade bakat kärleksmums och sedan gjorde hon även chokladbollar doppade i vit choklad, yyuuuumm! 
Satt och vräkte i oss, även Johanna, Erik och Frida var där, så goa människor. 
När jag kom hem lite senare så var pappa och Lotta här, umgicks med dem innan de drog på bio och sedan satt jag mig och såg True Blood och drack kaffe. Plötsligt ringer älskling- när jag tror att han lagt sig med sin huvudvärk- och frågar om han får komma och sova hos mig, åh vad glad blev. 
 
Ikväll gäller mys med lillebror Isak och Ludwig hemma i stan. Har spelat Super Smash Bros hela kvällen, yeah! Körde även lite Mario Party 3 förut, så roliga minispel där. Körde bara på Mini Game Mode, bläddrade i bokhyllorna efter roliga games.  
Jag har naturkunskapsprov på måndag, så imorgon måste jag plugga hela dagen lång typ, därför blir det troligtvis inget bloggande. 

Peace out!!

Detta spel lirar vi ikväll. Dock inte den senaste versionen, utan det allra första till Nintendo 64.
WOHO :D