December 27th.

Tjenispenis!
 
Igår kväll inväntade jag som sagt min älskling. Jag tittade på Historieätarna firar jul, som var så jäkla bra och jag skrattade riktigt gott flera gånger. De är ju så jäkla sköna och programmet är bara så klockrent med dem som programledare. Love it. 
Det roliga var att när Ludwig kommit tittade vi på det igen då det gick igen vid tio. Inget mig emot! Pappsen kom hem från Nässjö där han varit på bio med Lotta, och tittade med oss och sedan fastnade vi framför Gladiator en stund allihop. Dock kollade vi inte färdigt utan älskling och jag tittade på, eller vi påbörjade i alla fall ett Fringe-avsnitt. Den serien är, eller verkar i alla fall grym! Har ju bara sett tre avsnitt än. Den är i alla fall jäkligt cool, det var ett tag sedan jag såg lite awesome sci-fi, tror jag minsann. 
 
Idag sov vi ganska länge och efter att vi käkat frulle tittade vi på Fringe igen. Sedan drog Ludwig till polare och jag gick då ut på stan för att kika lite. Jag var ute efter ett par svarta jeans faktiskt och jag hittade ett par på Lindex; för endast 100 spänn och det satt bra och allt - så jag slog såklart till! Hehe. 
Mötte Amanda och Jossan på stan och vi pratade lite om att vi borde planera filmkvällen vi ska ha, Amanda och jag. Imorgon har vi nu bestämt (istället för söndag vi först tänkt oss), Agnes, Amanda och jag. Får se om kanske Jossan också är med, dunno. Vi ska vara hos Agnes och det blir mysigt att träffas och titta på skräckis.
Jag försökte skriva lite mer på min religions-pm innan älskling och Mackan kom och vi gick och hämtade pizza. Sedan spelade vi Settlers of Catan, skoj skoj (även att Ludwig vann, hehe). 
 
Vi är hos Ludwig nu, han behövde dra hem och fixa ombyte och sånt, så vi sover här inatt. Blir nog ännu mer Fringe skulle jag tro, kanske nån film.
 
Laters!
Peace.
 
Instagrammade denna bild förut och skrev att "de 1,5 åren vi varit tillsammans är obeskrivliga. Älskar dig så".