Seven days a week every minute of the day.

Hellooo.
 
Sämsta bloggveckan ever ju, förlåt, jag har varit så jäkla trött bara- trött och borta. 
Har väl gått i skolan, hängt med älskling och spelat hans nya awesome brädspel, färgat mitt hår samt tränat smått. Fick reda på att mitt matteprov blev godkänt åtminstone och det kan jag knappt förstå, men aah skönt är det förstås! Det går väl bra nu, I guess. Whoopie!
 
Är ute på vischan och tar hand om vovvarna nu, Ludwig hängde med och även Isak är här. Åkte hit i torsdagskväll för att ge dem foodie och mamma kommer hem senare ikväll. 
Jag fick förresten ett brädspel av Ludwig i lite försenad födelsedagspresent; Settlers of Catan. Ett trading/resource management game; spelat det förut och det är najs. Älskade Ludwig, vad fin du är. Vi spelade det igår kväll och även Ninjato, ett annat coolt spel. Jag gillar dock 7 Wonders mer, ett annat nytt spel älskling köpt, hehe toker.
 
Åh, jag såg sååå fram emot att sova hela dagen typ, men det gick inte så bra; hundarna började gnälla vid nio och ville ha mat och gå ut och poopa och allt vad det var. Jag har svårt att somna om också, så jag har varit ute med dem nu. Somnade kanske runt två inatt, gah inte många timmar sömn. Måste återhämta mig lite denna helg, känner jag, blir fasen inte mycket sömn i veckorna och sömn är precious time. 
 
Mitt hår blev ganska mycket mörkare. Köpte en moussehårfärg på rea, verkade bra så passade på.
Måste ha tag i grön färg snart (dip dye).
 
Börjat med en oljemålning på bildvalet förresten!
Det här är grunden i vitt och brunt men jag tycker der ser himla fränt ut sådär bara. 
Kommer måla med färg över sedan, denna grund ger fina skuggningar osv.