January 29.

Baaaack!
 
Jo, jag är faktiskt här igen för att skriva lite. Nåt filosofiskt galet? Kanske, får se vart detta leder..
 
Är ute på vischan atm, drog ut hit för att umgås lite med min underbara mor, ska nämligen hit och ta hand om våra jyckar imorgon då hon drar iväg på äventyr, så åkte hit en dag innan för att träffa min självaste mor också. Dessutom beställde vi min födelsedagspresent lite i förväg; kläder!! Jag räknar ner dagarna till min 18-årsdag nu, välkommen du ljuva frihet! Haha, nåt sånt.
 
Vad har hänt? Jo, skolan har förstås hänt, matteplugg inför prov har hänt, celloövande har hänt (borde hända oftareee!) men annars inte mycket. Efter idrottslektionen igår blev jag skittrött så jag låg mest hemma halvdöd; tog i till max på cirkelträningen vi hade med både styrka och kondition, gosh. Orkar nog träna ett pass imorgon innan jag har cellolektion och innan jag drar ut hit igen. Finemang.
 
Well, peace out.
 
 
 Mysigt här ute, dock mysigare under somrarna, extraordniärt rättare sagt.
Vår uteplats vid det där bambu-staketet, urfint tycker jag.