Häng i stan.

Jag är tillbaka igen ändå, haha.
Är ju lite exalterad över att True Blood säsong sex äntligen har släppts (släpptes i USA natten till söndag, svensk tid) och att jag alldeles snart ska kolla in första avsnittet; vilket jag var tvungen att berätta här. Aaaaawesome! Ska försöka spara lite på det, men nu har man ju, som TB-fantast, väntat i ett x antal månader och det är svårt att bärga sig, yes it is. Vad mer kan jag säga, att jag ser fram emot en ny säsong ganska starkt, gaaaanska mycket. Fkn GREEEAT.
 
Idag blev det häng på stan med älskling, vilket redan var känt, men även Lee faktiskt. När vi käkat upp buffé-käket, på Peking denna gång, testade nåt annat idag, så ringer Lee som vill ses, spontan som hon är. Så vi möts vid Willys, handlar glass och lite annat snask för att sedan sätta oss på en parkbänk och chilla. Blev till och med en kaffe latte på ett fik sedan, ååååh så ljuvligt. När Ludwig och jag drar har Lee satt sig bredvid nån okänd turist för att flirta med honom, aaah den kvinnan! Så jäkla spontan, galen och ja, utan vett typ (nej då). Tog en buss tillbaka hem till Ludwig vid halv fem och jag har spelat Don't Starve. Gick ganska bra denna gång, tills jag blev dödad i mörkret av en massa demoner... Hann ju inte tillbaks till mitt läger i tid, fuck! Kört lite olika karaktärer nu, diggar tjejen med spöket.

Nu --> True Blood säsong 6 premiär!!