Thursday, 31st of october.

God kväll bloggen min. 
 
Jag tog buss till min älskade för en timma sedan, så här är jag nu. Blev hämtad här vid två av pappa för att ta passfoto, han var tydligen också i behov av nytt pass. Hade för mig att man knappt fick le eller "förvränga" sitt ansikte allt för mycket på ett passfoto; så resultatet blev nästan en lite sorgsen Ester. Hehe, närå det blev väl helt ok men jag såg inte särskilt glad ut.
Vi drog till Dollar Store efter att vi fixat passen, för att kolla efter en pajform främst. Jag har tänkt baka en blåbärspaj i flera veckor nu men det har alltså inte blivit av och vi hade ju ingen pajform hemma hos farsan heller för den delen. Jag hittade även ett par snygga solglajjor; en modell jag varit sugen på, till ett redigt bra pris - så var tvungen att satsa, hehe.
 
Far och jag drog till gymmet runt halv sex för att köra ett hårt pass, jag hade inte gymmat på över en vecka så det var gött och därefter åkte vi och handlade ingredienser till min blåbärspaj och väl hemma satte vi igång med våra köksprojekt; pappa med laxen och jag med pajen då. Jag har velat göra en blåbärspaj med havregryn så det testade jag att göra med de blåbär jag hade kvar. Här är receptet jag gick efter, har dock inte smakat pajen än men det verkar väldigt bra. Brukar använda den sidan om jag ska göra nåt och om man är medlem på sidan kan man anpassa receptet efter hur många portioner man vill ha. Super.
 
Nu ska älskling och jag köra Guild Wars 2. Körde det igår kväll och det är riktigt mysigt att lana med min älskade. Vi såg även film igår kväll, Childs Play 2, med den onda dockan Chucky. Jag tyckte den var ganska bra och sicken bad ass-docka han är, alltså. Har inte sett första, men det spelar nog ingen roll.

Peace.

 
Två bilder från min Insta;
En liten regnbåge från igår.
 
Nya solbrillor, mitt i hösten. Jag är knäpp.