Rum diary.

Hey! 
 
Har varit en väldigt trevlig helg, må jag säga! Så den ska jag nu berätta om. 
I fredags vankades det 18-årsfest, Ellens tur att bli myndig så hon hade lite partaj. Kickade igång kalaset med discobowling, skoj skoj! Sedan åkte vi hem till Ellen för att äta goda kycklingwraps och så fint hon hade fixat med dukning och bordsplacering med "smeknamn" på korten, och jag var 'küschel gurkchen', hihi. :) 
Sedan åt vi god choklad -och banantårta och spelade Med andra ord samt massvis med Banka Bäver. Längesen jag var så flummig som jag var i fredagskväll, alltså! Jag hängde inte alls med i spelen och alla tyckte jag var skitjobbig, I guess, medan jag bara satt och garvade tills tårarna sprutade. Allt var kul så jag var nog liiite övertrött, möjligtvis. He he..
 
I lördags åkte jag med Ludwigs familj hem som passerade genom stan, för att överraska honom. Han skulle dock hjälpa sin far att fixa det sista på taket där hemma och vi hade egentligen tänkt att han skulle komma in till mig efter det; men det är alltid fint med överraskningar ju. Så jag satt och spelade Don't Starve medan han var på taket och ååh, gick så jäkla bra - tills jag dog, då. Jag hittade nämligen koalefanten som kunde gett mig en übervarm vinterjacka, gah. Har kommit till vintern en gång förut och jag frös ihjäl nästan direkt utan några vinterkläder. 
Väl i stan köpte vi med oss pizza hem och åh, du ljuva kebabrulle! Som jag suktat. Så det var vad jag lade min sista slantar på, men det var värt det kan jag lova. 
Hade pratat om att umgås med Lee och hennes tillfälliga sambo Dennis, så dem gick vi till senare, för att dricka rom (yum yum) och ha det treeeevligt. 
 
Idag har älskling och jag kollat på en massa Breaking Bad och gått en höstpromenad, myyysiga dag.
Peace out. 
 
Dagens höstpromenix med hjärtat.