September 15th.

Hej.

Åkte med mamsen hem i fredags, då hon kom från jobbet. Jag slutar tjugo över ett på fredagar, vilket är riiiktigt skönt så jag hann gymma ett pass innan dess, pappsen kom också till gymmet sedan så efter det åkte jag med honom och handlade lite till helgen så att älskling och jag hade lite i kylen. 
 
Väl hos mamma, testade jag att åka Isaks fiddy, vilket är en minimoppe typ, lite crossliknande, efter att han förklarat hur man startar den och hur man kör osv. Gah trodde inte jag skulle våga först men det var skoj även att jag var helt virrig då.. Haha. Nu har brorsan både en moppe och en fiddy plötsligt, han håller väl på med moppekörkortet nu. Han har alltid varit lite tokig, lil' bro.
Käkade tacos och senare tittade David och jag på filmen Ritualen, med coola snubben Anthony Hopkins. Ganska bra. Jag var dock jäääkligt trött och satt och nickade igenom halva filmen, skulle upp med mamma halv 5 på lördag morgon så jag hoppade i bingen direkt efter den. Älskling kom hem vid 8 igår morse och då kom han direkt till mig, iiiih! Jag kom från toan när han plötsligt klev in i mitt rum, så det första han gjorde var att skrämma mig, hahaha. 
 
Vi tittade på massa Breking Bad igår, såg färdigt första säsongen och det är grymt bra, och hade supermys. Lagade god baconkyckling med egengjord sås (på vispgrädde, random kryddor och spad, som tillslut blev helt ok) till middag. Det är ju lite spännande det här med matlagning när man inte är så inbiten i det som älskling och jag, hehe. Drack rödvin och åt upp vår B&J från innan älskling åkte framför  Vi är lite maniska över kombon rödvin+glass (helst B&J Half Baked), helljuvligt. 
Nu ska jag ut och jogga lite och snart åker vi till Ludwig. Jag måste plugga latin idag, blah..

Peace.

 
 
 Drack ett ekologiskt Chill Out i plastflaska, najs najs.