September 30.

Hejsan bloggen crackbook robot smileyface
 
Förra veckan blev det del uppsatsskrivande om kejsaren Caligula som min latinlärare gett i uppgift (att skriva om en valfri romersk kejsare), och han var ju värsta knäppgöken den där skojaren. Typ helt vrickad enligt min åsikt. 
Well, var även en del med min älskade och tittade på massa Breaking Bad, som vi för övrigt såg färdigt tredje säsongen av igår kväll! Grymt bra serie, vi rådiggar den veeerkliiigen.
 
I fredags åt vi en mysig middag här hemma, pappa gjorde sin smarrig kyckling -och purjolöksgryta. Lotta var här, min älskling var här och även Isak och hans polare Samuel. Ludwig åkte hem lite senare, efter att vi tittat på lite Breaking Bad och så, då vi - pappa, Lotta, Isak och jag - skulle upp hyfsat för att åka till Ullared på lördag morgon. Yes, ni hörde rätt; vi har varit i Ullareeeed. Det var evigheter sedan sist så det var ju lite spännande, hehe.. Det bästa var att jag hittade ett par gröna, very handsome Converse till reapris utanför själva köpcentret. Mina dröm-Converse, helt klart! Hade tittat runt på nätet efter ett par då mina svarta är ganska utslitna nu, och jag har varit sugen på gröna. Annars hittade jag lite träningskläder, hårgrejer, überbilliga klockbatterier (vilka inte längre är till någon användning då min fina, gröna och tydligen väldigt nötta Knokk-klocka gick sönder i massa bitar då jag precis fått dit batteriet och skulle sätta på locket *sadface*) samt lite underkläder och strumpor. Bockade av det mesta på min lista i alla fall; nöjd!
 
Fick skjuts direkt till hjärtat när vi kom hem, fiiiint. Vi tittade självklart på Breaking Bad. Lördag morgon (vaknade väl typ halv sex) bjöd på de värsta menssmärtor jag nånsin haft, fy fan!! Ville typ cutta mig för att överföra magsmärtorna till en annan form av smärta, vilken som helst typ. 
Sov över hos älskling tills idag och det blev så jäkla stressigt då det inte blev som planerat imorse, hann varken sminka mig eller byta kläder till skolan. Var dock glad ändå i mina nya Converse. :D

Peace!

 

 
Bro's just chillin'