Den 29 april.

Helloooo there!
 
Har bara en skoldag kvar denna vecka nu, känns skönt även att en varit ledig nyligen, hehe.. 
Igår hade jag nationellt prov i tyska, som jag i princip hade glömt bort och som jag kom på att jag hade i söndagskväll så jag gjorde de övningsuppgifter vi fått i all hast, haha. Det är alltid lika kul med NP - eller inte. 
Igår efter skolan mådde jag hiskligt illa helt plötsligt och det kändes som att jag skulle spy i vilken sekund som helst, samtidigt som jag hade en jobbig huvudvärk som bara pulserade i skallen. Vad fasen hände där? Dock mådde jag inte längre illa efter middan; pappa hade grillat burgare och grönsaker som vi åt med två jättetrevliga grannar som vi köpte en hylla av - då de skulle flytta till lägenheten bredvid och ville bli av med den, och den blev jättebra i mitt rum!
 
Idag hade jag en jättemysig förmiddag i solen på en filt i gräset med mina kära humanistklasskompisar, Hannah och Amanda. Beundrar dem båda, de är så bra liksom. Jag gillar människor med många bra idéer och tankar, de är så inspierande och fina. Hade bara bild sedan där jag bara fick ta mått på ramar till mina bilder, och jag är så ologisk så Lasse blir typ irriterad på mig, hehe..
Sedan gick jag hem en sväng för att sedan gå till brorsan där Ludwig var och hälsa på i typ 10 minuter. Spanade in brorsans nya, fina tapeter och kramade om min älskling som fått jobb!! Awesome! Det är i Jönköping och då jag sökt till högskolan där, smider vi nu planer om att flytta dit ihop. ÅÅÅH! Lycka!
Men att det blev så hastigt var för att jag skulle möta Amanda och Agnes för att fortsätta filma idag. Så vi drog till Kaffekullen först för att spela in lite där och sedan drog vi till hem till mig för att göra några scener där. Tror det blir bra det där, vi är duktiga allihop måste jag säga. Ska bli skitkul att se resultatet, ser jag verkligen fram emot! 
 
Nu är jag i Hult, vilket egentligen var en oplanerad företeelse men det fick bli så. Jag har suttit lite med gymnasiearbeten och analyserat dem då vi har opponeringen för dem imorgon. 
Laddar upp för att lämna blod imorgon också, spännande!
 
Börjar bli grönt nu. Och jag tror minsann att jag känner av lite pollen i år.. Uhh!