Julafton 2014.

GOD JUL, bloggen! 
 
Ska väl inte sitta här och skriva massvis med grejer nu, såhär julaftonsdagen till ära, utan jag ska ju umgås med de fina människorna omkring mig och så. Men jag tänkte mest göra en julupdate för att önska er som läser en riktigt god jul!! Hoppas ni har en magisk dag! 
 
Är alltså hemma hos farsan och Lotta i Nässjö idag och firar med storebröderna (Isak firar med mamma och Gunder i Falkenberg) samt Lottas tre barn, Max, Felix och Alex, alltså. Kom hit igår, pappa hämtade David och mig i Eksjö, och då åt vi gröt och skinkmackor, samt tittade på Elf på kvällen. Ingen av oss hade sett den förut, och den var skoj! Haha, han är så skön Will Ferrel, spelar ju så bra. 
När jag gick upp idag såg jag en massa julstrumpor hänga i köket, med ett kuvert istoppat i varje. Lotta hade sytt varsin till oss allihop, så himla gulligt!! Vi fick varsin trisslott samt ett SF-presentkort. Ni ser sockorna på bild en bit ner.
 
Johannes kom hit för en stund sedan, så nu är vi alla samlade. Vi ska nog köra julklappsleken om en stund, tradition you know. Lite senare blir det julbord, förstås, och ikväll öppnar vi julklapparna. Skippar nog Kalle i år faktiskt, för typ första gången ever, men seriöst - det är ju samma grej varje år. Kan de inte byta ut snuttarna till lite andra Disneyfilmer nångång, liksom? 
 
Peace out!