Långhelg.

Underbart att vara lediga imorgon, en hel fredag ledigt är awesome; bästa dagen på veckan ju! 
 
Det var en mysig födelsedagsmiddag vi hade i tisdags. Jag åt fläsknoisette då jag inte riktigt var sugen på asiatiskt, Sunrise är ju en thaimatsrestaurang, och då jag varit sugen på en riktig köttbit ett tag så satt det fint! Pappa och Lotta hade tydligen gått och beställt en tårta också, så allihop gick upp till oss och åt tårta och drack kaffe på maten. En jättefin rosa marsipantårta med chokladkaka, chokladgrädde och massa annat gott i, freakin' ljuvlig var den!
 
Igår var jag och tränade på gymmet, riktigt skönt! Daniel var dock sjuk så han var alltså inte med då, och i måndags då vi tänkt träna, var vi båda för trötta så det blev inget då, hehe. Hade tänkt träna minst två gånger i veckan i alla fall, kanske även fredagar också om vi känner för det.
Sedan gick jag och handlade för att laga mat. Hade lovat pappsen att göra korvgryta nån dag, så det blev igår. Lees fabulösa korvgryta alltså! Den blev lyckad och jag blev nöjd. Gjorde en fin sallad och allt, och pappa kom så sent så jag satt och åt min egenlagade mat helt själv där i köket, haha åh, så sorgligt! 
 
Idag då. Jo, när älskling och jag slutat skola och jobbcoaching, möttes vi och hämtade hem en pizza vi delade på. Och runt sextiden tog vi en buss till Hult så det är där, eller ja här, i befinner oss nu. 
Blir en lugn kväll ikväll, ska in till stan imorgon någon gång igen då jag ska träffa mina kära vänner, Agnes och Amanda kommer till mig och vi ska laga mat och mysa. 
 
Peace!
 
Hade på mig min fina kavaj på födelsedagsmiddagen. Med en vit tischa och svarta jeans till.