Ensiffrigt.

Igår var vi alltså i Jönköping för att titta på standup-show, och Lee imponerade verkligen! Stolt vän! De andra komikerna var också ganska bra, jag gillade Martin Soneby; som är med i Hårdvinklat på 3an just nu förstod jag det som. Han var ganska skön. Det var ju fint att vi var VIP-gäster och fick både gratis inträde och buffé, hehe. Det var smarrigt! 
Innan vi kom till Hotell Scandic vid halv 8-tiden där showen var, så gick vi runt på stan med Misan och Felan, eller vi gick inte tillsammans med dem så mycket utan vi gick mest på egen hand och kollade. Jag testade lite grejer som jag beställt för att se så att storleken var rätt, och sedan testade jag min drömtröja på Monki - och som jag fick i tidig studentpresent av älskling!! Åh, så glad jag blev! 
 
Vi fick skjuts hem till mig inatt efter showen, vilket blev vid typ ett. Fasen vad trötta vi var, så det var alltså bums i säng. Jag vaknade väldigt, väldigt hungrig imorse och gick upp halv 10 typ medan jag lät älskling sova vidare till typ 11, hehe. 
Idag har Ludwig fått spraytana mig, bara för att testa, vilket blev bra! Ska köra om en vecka igen - dagen innan balen tror jag blir bra. Och då ska jag även måla gelnaglar på mig själv, vilket ska bli kul att testa! Isadora har ju lanserat ett sådant; det är ett färgat lack man har först och därefter målar man ett top coat-lack över, sedan behövs endast dagsljus - ingen UV-lampa eller nåt sånt. Och så ska håret färgas i helgen. Det är bara en vecka kvar!! Gosh! Och alltså är det 9 dagar till studenten - vilket är ensiffrigt!!!
 
Ikväll blir det kycklingfilé och färdig lyx-potatisgratäng, samt kladdkaka till efterrätt - amazing! Och så ska vi se någon bra film och mysa en hel del skulle jag tro - på måndag börjar mitt hjärta jobba i Jönköping så det gäller verkligen att carpa nu. 
Peace out.
 
I nya favorittröjan - snyggast nånsin och så jäklans skön!!