Friday night.

Godkväll bloggen min!
 
Idag har varit en chill fredag, har inte gjort nåt särskilt förutom att vi tog en buss från stan till Hult tidigare, hehe. 
Eller innan dess så gjorde min älskling en jätteskön indisk huvudmassage på mig, aaahh! Han hade lärt sig hur man gjorde det sa han och ville testa göra det på mig - sååå fiiin! Sedan utmanade han mig, så jag gjorde samma grej på honom (eller jag försökte i alla fall). 
 
Annars har vi börjat på Derek säsong två som släpptes på Netflix idag (det är en Netflix-serie). Vi har väl sett typ fyra, fem avsnitt redan, men det är ju så bra! Jag älskar det! Väldigt feel good och humorn är så underbar, haha.
Ikväll har vi spelat en del LEGO Marvel Super Heroes, och nu ska vi se en film. Myspys! 
 
 
Delar med mig av en riktigt vacker insekt ikväll - i brist på vardagsbilder. 
Tror att jag fick syn på den genom I fucking love science FB-sida.