RUN.

HEJ bloggen!
 
Igår jobbade jag i stort sett hela dagen; jobbade två pass igår, första mellan 7 och 12 och det andra passet mellan 16 och 20. Så jag var alltså hemma och chillade ett gäng timmar mitt på dagen ba. Ganska najs ändå.
Har fått lite jobb denna vecka, och det gör mig glad. Blev alltså inte så mycket jobb förra månaden då jag började jobba i slutet av månaden, så min pengasituation just nu är alltså inte särskilt lovande; med alla räkningar och allt är jag i princip pank nu, om jag ska vara ärlig. But well, money doesn't buy you happiness, anyway
 
Idag tog jag värsta sköna joggingrundan, för fasen vad det kändes bra! Jag typ njöt av att springa, helskumt, haha.. Tittade upp mot trädtopparna och bara "AAAHH!". Riktigt gött, verkligen! En mår ju så bra av rörelse. Jag körde ett styrkepass i måndags också, känns finfint att vara igång. 
Har även spelat Sims idag, då älsklingen kopplade in sin dator till tv-skärmen igår var jag tvungen att testa köra på den. Startar typ tusen ggr snabbare på Ludwigs stationära dator än på min laptop, såå ja, hehe. Dessutom laggar det i princip ingenting, så det är ju skönt att slippa. Har skapat två nya simmar då min familj med Ludwig och mig och våra tvillingar (hehehe) är på en save file på min dator.
I alla fall, jag skapade två tjejer och den ena ska se ut som Khaleesi. Blev väl hyfsat likt ändå, måste jag säga, och den andra simmen är en vanlig tjej, eller hon blev himla snygg med rastaflätor och lite mörkare hudfärg, nästan mulatt kan man väl säga. Så de två bor ihop och håller på att skapa en kärleksrelation, spännande spännande. Ser fram emot att adoptera en baby åt dem, för jag upptäckte att man kunde göra det via datorn, hehe. :)
 
PEACE!
 
Himlen igår vid fyratiden då jag var på väg till jobbet - föra andra gången, en vacker Dreamworks-måne uppenbarade sig.