October 30.

Hallihallå, bloggen!
 
Fan, har längtat efter dig - även om det inte var evigheter sedan sist. Jag har liksom haft blogglusten men jag har väntat på det perfekta bloggtillfället, haha.. Jag är knas. Har dock inget riktigt bloggflow nu, har liksom andra tankar i huvudet; annat skoj runt omkring som fångar mina tankar, och det är ju sånt jag vill skriva om här! Älskar att berätta om saker och ting som hänt mig osv, and you know it. 
Jag spelar alltså en del Sims 4, som ni kanske förstår, för det är ju så beroendeframkallande! Annars har jag jobbat lite nu, har börjat på riktigt nu och jag jobbade båda igår och idag, och imorgon blir det ett till pass. Awesome. Det är så trevliga kollegor där, hela plejset är trevligt! Jag trivs. 
 
I tisdags ringde jag Arbetsförmedlingen och berättade att jag flyttat, så då var jag tvungen att åka till deras kontor här i Jönkan och legitimera mig osv, och då passade jag även på att luncha med min älskling och shoppa lite granna. Det var en underbar dag, med väder som var tiptop och allt, och man blir ju alltid liiite gladare av shopping. Jag köpte lite smått och gott, bl.a en blu-ray-Game of Thrones-box med säsong ett, två och tre, en Furby-tröja, ett lååångt lysrör till köket som jag släpade omkring på och petade på folk med (dumt att köpa det typ först av allt, men jag tänker ju inte så långt, alltid..) och lite annat mer eller mindre nödvändigt stuff. 
 
Haha shiit, min dator började nyss zooma in webbläsaren till 300% - bara sådär och höll på att zooma in och ut en liten stund. Fy fan vad creepy!!    
Well, när jag kom hem från jobbet förut, tittade jag på seanste avsnittet av Walking Dead - som varit så jäkla obehagligt på sistone, uhh. Det har liksom bara varit jobbigt att kolla på. 
Väntar på att min kära ska komma hem, han slutar typ nu så det tar ju ett litet tag innan han är här. Ska laga lite gött kött sedan. 
Btw, jag kan berätta att jag fick 75 av 160 sammanlagda poäng på högskoleprovet, måste säga att jag är ganska stolt över mig själv.
 
Peace!
 
 
Vi vandrade i söndags, längs Tabergs-å-leden, och det var så himla fint att gå där! Sagolikt.
 
Jag i min Furby-tröja. Haha, jag kunde inte låta bli, kunde inte släppa den efter att jag såg den första gången. Och nu när den var på rea kunde jag bara inte låta bli alltså. De är ju så mystiskt söta och typ coola på samma gång, de där furbiesarna! Sådan nostalgi dessutom. 
 
GoT! Blev beordrad att köpa den, så det gjorde jag. Och fasen vad bra köp! Bara att liksom fysiskt ha boxen är skitgrymt, men bilden! Den är fantaaaaastisk!!!