Whoopie Pies.

Hey ya!
 
En finfin helg lider mot sitt slut. Hade som sagt besök igår kväll, dock kom inte David med utan han kommer och hälsar på nån annan dag snart. I alla fall, innan gänget kom hit igår så hade de varit och handlat lite, och de kom med påse med presenter till oss - så goa! Vi fick ett långt ljusfat, ljus och dekorationsstenar, samt en flaska glögg. De hade köpt med sig grejer till marängsviss också, hela köret med maränger, bananer, chokladsås och glass, så det åt vi efter fläskkarrén vi tillagade (och som blev smarrig). Efter att vi umgåtts lite tittade vi på filmen The Cube innan de drog hem igen. En skräckfilm från '97, tror jag det var. Tyckte den var ganska bra faktiskt!
 
Idag åt vi frukost framför Så mycket bättre, och det var ju Ola Salos dag. Han är så jäkla cool och jag gillar The Arks musik väldigt mycket. Jag gillade verkligen Amanda Jenssens tolkning, fast jag tyckte alla gjorde väldigt bra tolkningar. Ääälskar verkligen det mysiga programmet! 
Annars idag har vi kollat på GoT, som är så grymt spännande och som jag bara vill kolla på hela tiden, och vi har även bakat - Whoopie Pies! Nåt nytt jag upptäckte på en bakblogg och som jag blev sugen på att testa göra. Fick dock åka in till Taberg och handla då jag upptäckte att philadelphiaosten inte räckte. 
 
Nu ska vi kolla på E.T snart. Var evigheter sedan jag såg den och minns inte ett skvatt från den typ. Så det ska bli kul att se den!
Peace.
 
Whoopie Pies! Made by Ludwig and Ester
 
Sökte på Whoppie Pies på taggar på Insta och fick upp dessa. Alltså, sååå fina!! Särskilt de med skalbaggar på, ofc. Damn!