140927

Tja, tja bloggen. 
 
Känner mig lite sådär småstressad nu, då jag måste i säng typ snarast för jag ska jobba heeela dagen imorgon.. Så det får bli ett hastigt inlägg det här, men jag satt nyss och kollade igenom Bloglovin men så kände jag att jag själv lika gärna kunde blogga. Är liksom inte supertrött heller, så kan lika gärna hitta på nåt istället för att bara ligga i sängen och vrida och vända på mig. 
 
Vet dock inte exakt vad jag ska uppdatera om.. Att jag jobbat idag och igår, kanske. Har fått hoppa in lite, vilket är jättebra, men grejen är att det är lite jobbigt med alla nya grupper och områden osv; blir lite förvirrad emellanåt och det blir ganska stressigt och kämpigt vissa stunder. Men jag kämpar alltså på like a baws, och imorgon har jag delad tur - även att jag inte hade fått information om att jag skulle jobba då, haha.. Men tydligen verkade de inte ha hittat nån annan som kunde jobba då, så jag får väl ställa upp tänkte jag. Jobbar från sju till tio; med tre timmars ledighet mitt på dagen. Blir nog lite tufft, but u know - cash is king!

Idag efter att jag slutat, dröjde det inte länge tills min kärlek kom till stan med tåget. Gick och mötte upp honom och så gick vi hem till mig. Vi hämtade pizza (åt en salamipizza som var genialisk!), tittade på Doctor Who och myste, och nu har han dragit hem till Hult för jag ska ju ändå upp så jädrans tidigt imorgon - 05:50 är alarmet ställt på, uuhh!  
Idag är det för övrigt bara en vecka kvar tills flyttlasset går. Alltså, det här är typ helt ofattbart för mig! Fattar inte att jag ska flytta ihop med mitt livs kärlek, det kommer bli så bra
 
Åh, nu spelas grymma Boney M. i min Spotify med låten Barbra Streisand; och jag vill bara dansa loss!! Vill festa järnet och dansa som en disco queen. Men icke - här ska sovas.. 
Natti natti ya'll!
Peace out.
 
 Blev en aningen oskarp bild på min salamipizza, min mobilkamera är aningen knas ibland.
Men visst ser den väldigt smakfull ut? Det var den! Ljuvlig, med massor av ost och färska champinjoner som jag valde till som extra ingrediens. Aww man! 
Ser typ ut som att jag dricker blå öl av bilden att döma; ser ut som en ölburk bredvid den blå vätskan, haha. Men det är faktiskt energidryck med blåbärssmak, ska ni ha klart för er. Hehe!