Vi har en lägenhet!

Hej bloggen!
 
Ja, nu har vi faktiskt en alldeles egen lägenhet, Ludwig och jag. Känns så otroligt bra! Vi var och skrev på kontraktet i måndags, vilket gick väldigt snabbt och smidigt. 
I söndags shoppade vi massor med grejer till lägenheten på både Rusta och ÖoB, var där med Ludwig familj, och det är så kul det här! Flyttar in nästnästa helg så vi har ju ganska gott om tid att packa och förbereda oss, för såå jädrans mycket grejer har vi inte. Dock är det mycket annat praktiskt som ska ordnas, så vi har lite att stå i nu - vilket bara är kul! Allt är så nytt och spännande. 
 
Igår var Ludwig ledig, så vi åkte tillsammans med tåget från Jönköping hem igen i måndags efter att ha skrivit kontraktet. Vi åkte ut till Hult där på kvällen så att Ludwig kunde packa och fixa lite då han knappt kommer hinna med det annars med jobbet och allt. Jag kollade på en hel del Girls under tiden och har nu sett färdigt säsong tre; passade på igår innan mina två gratisveckor tog slut, hehe. Riktigt bra serie f.ö, den är väldigt intressant.
 
Idag har jag fixat lite grejer, ringt några samtal och packat lite grann. Ska laga mat om en stund, pappa hade nån rätt med torsk som Lotta hade gjort, med bl.a bacon och gräslök, det lät gott! Och lite senare ska jag iväg och lämna blod, för andra gången. Great!
 
Peace out!
 
Ser så fram emot att leva med denna fina människa.