Augusti-bravader.

Hallå!
 
Läget med er? Med mig är det bra. Känns skönt att ha omtentorna gjorda nu, det är en lättnad - även att jag nog inte kommer klara alla dårå, men känns ändå skönt att jag gjort dem och det kändes ändå okej. Känner sån himla press över skolan men egentligen behöver jag inte göra det för det löser ju sig, har jag kommit fram till, och det känns också skönt att jag kunna tänka så nu. Blir ju inte lättare av att stressa och sådär, nej nej. Det blir bra!
 
Varit gött att det varit så vackert väder nu när jag haft några dagar lediga från jobb. Jag gillar verkligen sensommaren; det är (eller kan vara) sån skön värme och vindarna börjar liksom bli lite friskare.
Vi var på Vätterstranden igår, Ludwig och jag, och låg där och hade det härligt. Vi badade dock inte för Vättern är ju lite sådär lagom kall, haha.. Därefter drog vi till Piren och drack och öl och käkade varsin pizza. En helt underbar dag!!
 
Idag var vi iväg och kollade lite på A6 och Ikea efter att jag skrivit psykologin. Jag handlade då lite pärlor på Panduro till att göra armband med. Har tänkt på att göra det ett tag, så ikväll har jag suttit och gjort varsitt armband till Ludwig och mig. Jättekul! Köpte både ben- och träpärlor så blandade lite och det blev jättefint.
Imorgon blir det jobb på boendestödet och i helgen ska jag jobba på äldreboendet. Sista rycket nu. Sedan drar skolan igång på tisdag - gerontologi är första kursen ut, blir intressant vad den har att komma med. Handlar om hälsan hos gamla människor (som det stod på Wikipedia, var tvungen att kolla upp en mer exakt definition).
 
Yep, that's pretty much it. 
Peace!