It's a new week, yo

Hej där!
 
Det gick väldigt bra att jobba i helgen, skönt när man har flyt liksom. I lördags jobbade jag delad tur mellan sju på morgonen och åtta på kvällen, med 2,5 h lucka mitt på dagen. Jag var väldigt trött på förmiddagen och tänkte att jag ska banne mig sova de 2,5 timmarna, men istället tog jag mig ut och besteg Tabergstoppen. Haha! Jag är lite galen tror jag, men kände att jag behövde motion så kändes som en bra idé att gå dit upp. Det var ju en bit upp dit, måste vara nån dryg kilometer typ. Jag var lite ivrig så jag typ gåsprang hela vägen upp och utsikten där uppifrån var helt amaaazing! Kände mig som en ny människa efter den vandringen, hade saknat att vara i naturen nåt så otroligt mycket. Det är där jag trivs allra bäst; finner sån ro där och vackra miljöer är nåt som ligger mig varmt om hjärtat.
 
Sett fram emot denna veckan för det kommer hända en del roliga grejer. Dels börjar skolan vilket blir spännande. Och i helgen blir det förmodligen en weekend i Eksjötrakterna. Ni anar inte hur mycket jag saknar min mor efter all denna tid! Det är helt insane hur mycket man kan sakna en människa, och hur mycket en människa kan betyda för en också för den delen. Har ett så otroligt starkt band till morsan.
Funderar också på att dra på Eksjö Stadsfest, vilket jag först inte tänkt då artisterna inte är såå mycket att hurra för, dock kommer Hoffmaeastro vilka är jäkligt sköna live så det är ju nåt i alla fall. Men mest drar jag dit för att träffa vänner och ta del av stämningen.
 
Nu ska snart älsklingen min och jag iväg och käka lunch. Det blir suuuushiii!
Peace out!
 
Några av mina senaste Instabilder:
Pic #1 - utsikt från berget, dock inte från toppen då detta är från gångstigen påväg upp, kanske är halvvägs upp eller så
Pic #2 - min frukost idag
Pic #3 - två armband jag gjort, min nya grej!