Christmas time.

Hej där!
 
Jag är rätt så trött nu känner jag men hade ställt in mig på att blogga så något ska jag skriva ihop tänkte jag. 
Var ute på hotellet med Jessica och Julia igår och Jessica är rätt bra på att supa ner mig ska jag säga så jag har mått ganska skit hela dagen idag. haha fy.. En känner verkligen vilket gift alkohol är alltså. Men vi hade kul! Det var grymt mycket folk på hotellet och det var så härligt att få dansa loss lite. 
 
Har annars haft det väldigt mysigt i Hult. På julafton körde vi julklappsleken och vi åt ett jättefint julbord. På kvällen spelade vi ett kul frågespel Ofelia fick av Jesper i julklapp, Bezzerwisser hette det, och sedan kollade vi på film. Jag fick jättefina klappar btw! Misan hade köpt två häftiga trämasker (hon vet vad jag gillar alltså!), av Ludwigs syskon fick jag en fin klänning och av min älskling fick jag en box med The Body Shop-produkter från shea-serien, love it! 
 
Idag åkte vi hem till Jönkan igen med Ludwigs farmor, Lalla. Skönt att vara hemma igen efter en hel vecka borta. Har mest fixat och donat idag, och mått ganska dåligt emellanåt, blä. Innan Ludwig drog till jobbet så kollade vi på Princess Mononoke (som Ludwig fick av mig i julkapp - på bluray). Så hiiima fin!! Har bara sett lite sekvenser sådär från den innan. Vi såg dock inte färdigt den då jag var för trött innan, men det vi sett hittils är, som vanligt när det gäller Studo Ghibli, jäkligt snyggt och välgjort. 
 
Nu ska jag hoppa i bingen och inviga nya duntäcket. Myys!
Godnatt!
 
En av maskerna jag fick av Ludwigs mor. Så jäkla ball!