Dinner with friends.

Hallå där, god kväll osv. :) 
 
Hade en trevlig middag ute igår med de kära studiegruppskompisarna, Sofia, Johanna, Angelica och Emmy, 
Vi satt på Jensens ändå från sju till klockan blev elva (då det stängde, haha) och åt, drack och pratade om allt möjligt. Väldans mysigt vare! De är väldigt goa tjejer allihop, ser fram emot att lära känna dem bättre; att lära känna nya människor är ju så spännande och så otroligt roligt, every time! 
 
Idag har jag varit igång och fixat en massa; tvättat, städat och ba fixat och donat allmänt. Ludwig var och jobbade till fyra, och när han kom hem chillade vi en stund i soffan, för att sedan göra en smarrig middag bestående av fläskytterfilé, potatiskroketter och sås, samt sallad för min del. 
Ludwig gick och la sig precis, och jag känner att jag börjar bli himla trött nu så ska nog krypa till kojs jag med. Ska jobba imorgon, 12 till 20. Jobbigt när min älskling är hemma imorgon bara, hade ju velat hitta på nåt med honom såklart, men jag känner att jag borde passa på nu och tjäna ytterligare lite caaash!
 
Nästa vecka blir det massvis med plugg och flyttpackning och grejer, kommer typ bara kööööra nästa vecka. Kommer gå i ett, allting. Härligt dock, livet ska ju liksom rulla på med grejer, man ska ha mål och kämpa för dem, ta sig till nya platser, skaffa sig ny kunskap osv osv. Get shit done! Haha.. Livets motto. 
 
Nu ska jag hoppa i säng. Natti natti, bloggen. Peace!
Lite smått artsy pics från min Insta. Om ni vill följa mig heter jag cosmicblueberry där. Uppdaterar gaaanska flitigt där, måste jag ändå säga.