Ett besked.

Hey!
 
Har gått och blivit sjuk. Jag kände när jag vaknade upp i måndags att det var nåt på gång, och igår vaknade jag upp med jätterossliga luftvägar. Folk har suttit och hostat och hostat på föreläsningarna, så det är ju inte undra på. Hade ont i hela kroppen igår, värkte liksom lite överallt, och jag har en riktigt jobbig slemhosta med sjukt segt slem. Detta har lett till några rejäla hostattacker.. Tänkte faktiskt dragit till föreläsningen idag, om reflektion som jag verkligen ville gå och lyssna på, men jag vaknade upp med världens halsont idag och i förmiddags fick jag en hemsk hostattack som fick mig att kräkas; så kände att det inte var nån särskilt bra idé, alltså. Hostmedicinen hjälper knappt heller, jäkligt surt det här men nu har vi inga mer föreläsningar denna vecka i alla fall, jag missade HLR-övningen igår, men HLR har jag gjort förut så det var ju inte hela världen. Imorgon ska min studiegrupp ses och påbörja en uppgift, så får hoppas jag mår lite bättre imorgon i alla fall! Jag har legat och slumrat en hel del i soffan idag, och sömn är ju det bästa säger dem. 
 
Well, nog om tråkigheterna, för vet ni vad? Jo, vi ska flytta! Fick beskedet idag, om att allt gick igenom och så. Har velat berätta men väntade tills det var helt säkert alltså, tycker sånt är så jobbigt, att hålla inne saker, haha. Ludwigs morbror Mattias ska flytta ifrån sin lägenhet inne i centrala Jönköping, så vi ska alltså ta över den. Alltså, det är för bra för att vara sant typ, kommer bli så jäkla skönt! Jag kommer ha fem minuters gångavstånd till skolan, vilket är helt otroligt bra. Så det blir om en dryg månad flyttlasset går - igen, hehe. Den lägenheten är ganska mycket mindre än den vi bor i nu, men det är det helt klart värt! Räcker liksom gott och väl för oss två. Kommer dock sakna den här lägenheten för den är väldigt fin. 
 
Peace!
 
 
 
Testade att göra bananpannkakor idag till lunch. Bananerna jag hade var snäppet för övermogna, men annars var det ju himlans gott faktiskt. 
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt!