29 juli.

Hey ya'll!
 
Hoppas ni mår fint ni som läser - det gör i alla fall jag!
Förrförra helgen var jag i Eksjö för att träffa lite vänner och festa loss lite. Var så himla kul att träffa Jessica igen efter en ganska lång tid, minns inte exakt hur länge men minst ett halvår i alla fall. Fick även träffa lite andra härliga människor. Hade en väldigt rolig förfest och sedan drog vi ut till hotellet.
 
 
I helgen var både Ludwig och jag lediga och då hade vi Matilda, Viktor och Arild här och hade en väldigt good time; pratade, kollade videos, drack och spelade Avalon. Tänkte dra ut men det gjorde vi aldrig sen då klockan blev lite mycket, eller den var rättare sagt lite mycket när vi kom på att vi kunde dra ut, haha. Vi frågade folket på Jodel vad det var för inträde på Spira, men ingen svarade oss. Viktor fick bara dislikes som respons, vilket vi inte fattade då vi liksom bara ställde en enkel fråga vafan, haha. Var så kul när Ludwig och Viktor satt och joddlade en massa sen och frågade varför ingen svarade på oss, de var liksom helt ivriga så det var lite skoj.
 
Idag är vi lediga igen, min enda lediga dag denna vecka, och vi har varit på stan och gjort lite ärenden samt käkat lunch på Jensens. Mysigt värre. Ikväll ska vi på bio och se Ant-Man. Har hört att den ska vara väldigt bra så det blir spännande.
Annars då, jag tränade styrka hemma i vardagsrummet imorse. Har pausat mitt gymkort en månad nu så får göra det bästa av saken. Ska börja gå powerwalks oftare, träna lite yoga (vilket jag tycker är väldigt skönt) samt köra på utegymmet nere i parken eller köra styrka hemma. Funkar ju ändå! Kände att det inte blev så mycket gymmande nu när jag jobbar så pass mycket, men ska börja träna där i höst sen igen. Älskar verkligen att träna!
 
So long. Bye!
 
Tränade med Deadpool idag