Moments of joy.

Hej bloggen min.
 
Har haft en del moments of joy idag, som rubriken alltså lyder. Dels på jobbet då jag hela tiden träffar intressanta människor som gör mig glad, men också då jag var på gymmet förut och sprang på rullbandet som aldrig förr. Haha! Ni anar inte alltså, jag var helt lyrisk för jag blev inte det minsta trött utan kunde bara springa på - i evigheter kändes det som. Jäklar vilken känsla, jag var tvungen att le väldigt brett en stund, hehe..
 
Tänkte även berätta lite om gårdagen, då både Ludwig och jag var lediga och drog iväg på en liten utflykt till Jönköpings Stadspark. Låg bara cirkus 20 minuter från oss, men väl där strosade vi runt lite, gick på fågelmuseum och kollade in djurhagarna där det fanns lamor! Lite spännande. Vi hade med oss fika också så det blev dessutom lite picknick. Det var underbart mysigt kan jag lova! Vi sa flera gånger att vi måste göra sådana små äventyr oftare.
På kvällen träffade vi Matilda och drog och åt sushi på bästa haket, himla trevligt det med. 
 
Peace out!