Vila i frid, Loke ❤

Hej bloggen.
 
Igår var en sorglig dag. Finaste lilla Loke gick bort endast två år gammal. Han hade skelettcancer visade det sig, efter att de upptäckt en knöl och sedan röntgat honom. Så fruktansvärt hemskt!
Jag gillade Loke så himla mycket, han var en så härlig vovve helt full av energi, och dessutom var han väldigt underhållande och otroligt mysig.
Kommer ihåg när mamma precis hämtat hem Loke och vi satt på köksgolvet, mamma, lillebror och jag. Loke var så himla gosig och gick upp i våra knän och bara kurade ihop sig för att sedan slumra till på nolltid. Han var helt bedårande. Redan som valp var han väldigt modig och backade inte för nåt, och han hade en sån cool attityd till allting som skedde runtom honom.
 
Svårt att förstå det som hänt. Och det är så himla synd om mina kära mor, lider verkligen med henne, och Gunder med förstås. Gunders fina lilla drever Sita blev överkörd för ett tag sedan, efter att hon rymt, så de har bara Jaga nu. 
Kommer sakna Loke väldigt mycket, gör på riktigt ont i mig. Snacka om att livet kan vara oväntat - både på gott och ont, men när det är på ont är det aldrig kul, inte nånstans.
 
Älskade Loke, du kommer för alltid finnas i mitt hjärta.