Game Over.

Hello there. 
 
Tänkte berätta om gårdagen då det var sittning, Game Over-sittning som Pedsex Park höll i. Kul med speltema! Dock svårt med utklädnaden, men jag fick idén att göra Tetris-"pusselbitar" som vi kunde ha runt halsen i ett snöre - så jag tog pysslade lite i tisdagskväll, ritade ut bitarna på kartong och målade dem med vattenfärg. Blev faktiskt väldigt bra! Kände att det var kul att göra nånting i alla fall! Dock hade de ingen vinnare av utklädnaden, vilket var tråkigt. De glömde nog bort det för på alla andra sittningar jag varit på så har de utsätt vinnare för bästa utklädnad. 
Well, jag mötte upp Sofia, Emmy och Johanna vid systemet igår och sedan gick vi hem till mig och hängde. Jag delade på en flaska riktigt gott rosévin med Sofia, och vi spelade spel och lyssnade på partymusik. Det var soft!
 
Sittningen var helt okej. Vissa saker gjorde de väldigt bra, men det kunde varit lite mer action då det var lite segt emellanåt. 
Efter sittningen gick vi till Bongo, ett lite hippare uteställe som också ligger på Tändsticksområdet. Satt där en liten stund innan vi knallade tillbaka till Aka då de hade öppnat där. Var inte en enda kotte när vi kom dit though - även att klockan var över halv 10, haha. Kom dock ganska mycket folk efter en liten stund och sedan blev det ganska ösigt. Vi käkade lite och satt och chillade och skrev lite på varandras ovvar, och innan vi drog hemåt en stund före midnatt dansade vi loss lite. Härligt, härligt.
 
Måste bara berätta en annan sak. Jo, igår när jag (vi) kom innanför dörren då jag mött upp vännerna, ser jag en påse från Lager157 hänga på sovrumsdörren. Jag anade vad det var i, och jag hade helt rätt - det var drömskjortan i linne!!! Var nämligen och tänkte köpa den för ett tag sedan men då var den helt slut i butik. Jag har liksom inte tänkt på att beställa från Internet, men nu hade alltså Ludwig gjort det. Guuud i himmelen, vad jag älskar den mannen! Jag blev verkligen överlycklig, var ju så besviken när jag inte fått tag i den, och jag har inte heller kunnat släppa den ur tankarna. Ååh, alltså jag är kär i den skjortan, och ännu kärare är jag i min Ludwig. 
 
 
 
Det var väldigt snyggt ordnat i sittningslokalen.