Black friday, peeps!

Heeej bloggen!
 
Har inte haft nån dator sen i söndags då jag glömde laddaren i Hult. Skitsurt! Men äntligen har jag fått den då David kom till oss idag och hade med sig en massa grejer till oss, haha. Mormor hade köpt en elvisp till mig (hon undrade lite spontant om jag ville ha en och när jag sa "jo visst, varför inte" så köpte hon en åt mig - gulle) och Ludwig hade köpt en mobil av en i Eksjö. Så David hade värsta leveransen till oss med andra ord. 
 
Den här veckan har varit rätt så chill. Hade föreläsningar i måndags och tisdags och resten av veckan har bestått av lite träning, lite plugg och lite ja, glidande, haha. Det var kul när jag var på gymmet och det var en PT där som hade en tävling. Jag började göra lite squats med en kettlebell och då visade han mig hur jag skulle göra. Tydligen kallades det goblin squats (de som han visade) och tävlingen gick ut på vem som kunde göra flest sådana. Så han hejade på mig och jag fattade inte att det var tävling förrän han bad mig skriva på en lista, och när han frågade hur många jag gjorde så sa jag att jag inte räknat, men chansade på typ 15, haha. Han var britt så han pratade på engelska, och det var rätt högljutt på gymmet så hade lite svårt att höra vad han sa ibland, lite jobbigt hehe. Han frågade om jag körde yoga och bad mig komma på hans yogapass (som var kl 8 imorse vilket jag inte pallade, haha) och han var allmänt trevlig, så det var kul. 
 
Idag har David, Ludwig och jag varit på A6 och shoppat. Handlade julklappar och lite annat smått, som silverringar till öronen och ett matt topplack från Depend som blev skitsnyggt på naglarna. Tips tips!
 Ikväll har jag bakat pepparkaksdumlekakor, alltså dumlekakor med pepparkaksdumle i istället för vanlig, och så hade jag vit chokad på istället för Noblesse = christmas edition! Har haft den idén i huvudet ett tag och nu har en blivit en jättegod verklighet. :)
Jag ska jobba hela helgen, upp 05:40 imorgon bitti.. Uh, inte så taggad men det är ju jobb och jobb är bra!
 
Peace out!
 
Bror och pojkvän, aningen utmattade efter Black Friday-shopping, haha