Pinchos.

Hallå där!
 
Ludwig och jag har varit och käkat middag på Pinchos, en nyöppnad restaurang i stan. Hörde från en kollega på jobbet i somras att det skulle öppna och hon berättade lite om det då hon ätit på Pinchos i nån annan stad, blev väldigt nyfiken på det. I fredags när jag knallade runt på stan såg jag alltså att det var plötsligt var öppnat, hade ingen aning att det skulle öppna nu! De har alltså tapas - en massa olika smårätter att välja på, och man beställer allt via mobilen så det var väldigt smidigt på så sätt. Allt var supergott också! Vi tog fyra rätter var (väldigt mättande kan jag säga) och jag tog fish & chips, oliver/soltorkade tomater, en burrito och en planka (som var så himla pluttig - skitsöt!). Kan verkligen rekommendera det!
 
Måste berätta en sak, även att jag typ funderat på att inte göra det utan låta det blir en surprise. Men grejen är den att jag har så svårt för att inte berätta saker! Inte när det gäller allt förstås, men just det här är svårt att hålla inne (även att det knappt är en vecka kvar). Jo, jag ska tatuera mig på tisdag nästa vecka!! Har skrivit med en tatuerare och i helgen frågade jag om han hade nån tid snart för nu jäklar vill jag gadda mig! Han skrev att han hade ganska fullbokat nu men att han skulle höra av sig, och igår skrev han att han fick ett avbok nästa tisdag. Har funderat på detta lääänge nu, och nu ska det alltså bli av, wow! 
 
Nej, nu blir det plugg! 
 
 
Tog en Blueberry Brumble innehållandes gin, Likör43, blåbärspuré och lime. Den var smarrig!