Ordered: A pair of timbs.

Har länge varit sugen på att skaffa mig ett par Timberland-kängor, och nu har jag äntligen beställt ett par mörkbruna! Behövde ett par snygga och framför allt rejäla höst/vinterskor.
De kommer bli så snygga med min gröna parkas och min nya randiga halsduk från Monki (den jag la upp i kollaget med höstkläder) nu i höst, kommer se lite sådär hobo ut - vilket jag gillar! Haha.. Kommer ihåg första året i gymnasiet då en klasskompis sa att jag hade lite luffarstil. Det var en komplimang alltså för hon sa att hon tyckte jag var cool, så. :) Det var vinter då och jag hade min varma funktionella vinterjacka, mössa och en ryggsäck från tyska friluftsklädmärket Jack Wolfskin jag lånat av mitt ex, så förstod om jag såg lite typ "luffig" ut, hehe. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva min stil egentligen, men 'cool luffare/hobo' funkar alltså! 
Här nedan kan ni i alla fall skåda den snygga dojan jag beställt. Tycker de är så himla snygga! Kände att det var en bra investering dessutom då är vattentäta och sådär, och säkert också väldigt tåliga/hållbara så att jag kan ha dem i mååånga år.