20/4.

Hellooo!
 
Jag tänkte skriva på jobbet igår morse men så hände det grejer så var tvungen att sluta. Skulle inte skriva nåt speciellt egentligen, bara att jag var extremt pigg i måndags och hade en massa energi. Handlade efter jobbet och drog sedan hem och lagade mat direkt typ. Var så taggad på det då jag skulle testa nåt nytt - saffranskryddad fisksoppa. Lite lax, lita torsk, lite potatis, fiskbuljong, saffran, salt och chilipeppar - voíla! Supergott blev det. Var även ute och sprang på kvällen sen och typ studsade fram, grymt skönt! Fattar dock inte var jag fick all energi ifrån; för det första var det måndag (ok, jag hade en lugn helg men ändå) och för det andra var vädret riktigt grått i måndags. Men jag mår väldigt bra allmänt just nu och har gjort det ganska länge. Wonderful.
 
Idag efter jobbet åkte Ludwig och jag och åt burgare på Max, vilket var både väldigt gott och väldigt mysigt. Även om det inte var långt vi åkte och även att vi bara åt varsin burgare så är det ändå mysigt att komma iväg lite hemifrån och göra nåt ihop, lite dejt sådär. 
Har pluggat lite ikväll med, försöker få in en timma varje dag men det har det väl inte riiiktigt blivit, men nästan! 
Nu ska jag spela en dag på Stardew Valley innan jag lägger mig. Imorgon blir det jobb på förskola - kewl! Sen är det nästan fredag och då ska vi iväg till Eksjötrakterna, wiiiee! 
 
G'night!