Andra april.

Hey!
 
Tänkte blogga lite snabbt nu innan jag måste ner till bussen. Ska nämligen åka till Eksjö och hänga med Ellen och Jessica idag. Ska bli så mysigt att få se hur Ellen bor i sitt hus på landet! 
 
Igår jobbade jag till tre och när jag kom hem satte Ludwig och jag oss ute i solen och hade lite picknick ute på gården med kaffe och fikabröd. Shit vad det var varmt! Svettades typ, haha. Sedan drog vi och hämtade biobiljetter på kommunen (biobiljetterna kostar hälften så mycket för att vi jobbar inom kommunen, det är grymt!) för att gå och se 10 Cloverfield Lane. Den var väldigt spännande och så, men varken Ludwig eller jag tyckte den var särskilt bra. Slutet förstörde typ lite tycker jag, det var lite konstigt.
 
Haft en riktigt skön morgon/förmiddag idag. Jag gick upp typ vid 8 när Ludwig drog till jobbet och sen joggade jag en runda och körde lite styrka på utegymmet i parken. Åt sedan en god frulle och tog ett bad och nu har jag fixat mig, packat lite och tittat på ett avsnitt Girls (det är bara SÅ bra!).
 
Nä nu måste jag dra ut. Ha det så fint!