En helg i Hult.

Hallå!
 
Hoppas ni haft en fin helg - på ett eller annat vis, eller kanske på alla sätt och vis. 🙌
Vi åkte till Hult i fredags och hade mysigt där med grillat kött till middag och fint umgänge. Vi såg Interstellar, en film jag velat se igen efter jag såg den på bio. När jag såg den på bio tyckte jag det var lite svårt att hänga med för det hände så mycket grejer och den är ju ändå lite tung liksom, men nu när jag såg den igen hängde jag med mycket lättare plus att jag förstod saker och ting mycket bättre, och shit vad bra den är! Nåt jag gillar speciellt är låten Dust som är med i soundtracket, wow vad den är grym! 
 
Igår kväll hade vi överraskningsfest för Henrik. Blev så impad av Lina som fixat allt! 
Henrik hämtade upp Ludwig och mig i stan och sedan åkte vi hem till dem och där väntade Henriks killkompisar och Lina, förstås. Vi grillade hamburgare och hade det allmänt trevligt i Lina och Henriks mysiga hus.
Idag åkte vi hem tidigt då Ludwigs mor skulle iväg på en liten resa och då skulle hon passera genom Jönköping, så det var ju perfekt. 
 
Vi tittade på Star Wars direkt när vi kom hem. Ludwig var och köpte The Force Awakens på blu-ray i fredags. Den är så imponerande jäkla bra den filmen! 👌
Nu har jag fixat lite och gjort en budget för nästa månad, typ. Har i alla fall skrivit en lista på grejer jag behöver köpa/fixa och så ska jag verkligen försöka hålla mig till den och inte köpa en massa annat. Jag måste bli bättre på det där.. 
Ska nog ta en joggingrunda snart. Solen tittade fram för en liten stund sen! Det snöade ju imorse, vilket det även gjorde lite igår morse. Sjukt, haha. 
Är för övrigt extremt taggad på nya Game of Thrones-säsongen som har premiär ikväll! Kommer bli awesome.
 
Äntligen! GoT säsong 6 Ikväll klockan 8 på HBO, SÅ taggad! Woop woop!!
 

Edit
Nya GoT-säsongen hade visst premiär imorgon och inte idag. My bad. Jag som var så säker på att det var den 24 april, hmm. Kanske är den 24 i USA imorgon då? Borde vara så. Får hålla ut lite till alltså!