Frinally!

Hey!
 
Det är freeeedag och det är heeeelg! Oh yaaaay!
Har mest jobbat och pluggat i veckan, och varit på bio med förresten! Såg Captain America: Civil War - och den var bra! Extremt snygg, häftig och väldigt rolig. Tycker Black Widow är så jäkla grym. 😍
På tal om film och coola sheros - Alicia Vikander ska vara Lara Croft i nya Tomb Raider-filmen! Blev väldigt exalterad över det; dels för att det är rätt stort och jag typ blev stolt över henne, haha, och dels för att jag tror det kan bli riktigt bra. Hon är ju en så otroligt bra skådis och sen kan det nog bli väldigt häftigt med en ny tappning av filmen/filmerna. 
 
Idag blev det ett kort jobbpass. Jobbade lite på förmiddagen, åt lunch med Ludwig på Chili Thai och sen åkte jag tillbaka till jobbet en sväng, och därefter drog jag och handlade lite samt hämtade ut ett paket. Hade beställt schampo och balsam från Cocopanda, från Tigi Bed Head-serien, vilket kom väldigt lägligt då mitt gamla schampo och balsam precis tagit slut. Använde det innan och jag äääälskar det! Det doftar ljuvligt av kola och kändes så jäkla najs. Det ska göra under för färgat och slitet hår så det blir spännande! Beställde även en liten ögonskugga från Nyx som var riktigt fin, Over the Taupe hette färgen och är typ lila/brun/grå/mullvadsfärgad, haha. 
 
Ikväll blir det hemmachill. Vi ska se nån film och bara mysa.
Ha en skön helg, people! Det ska jag ha. 😎