Skojig helg.

Har haft en riktigt kul helg med min fina vänner! 
Ellen bor en bra bit ut i skogen och det var jättefint där ute; vackra omgivningar och hennes hus var jättemysigt. 
Igår kväll lagade vi ratatouille, åt massvis med godis och spelade spel. Vår andra polare Jessica kom förbi en sväng och spelade med oss. Sedan myste vi i pyjamas framför den romantiska dramafilmen One Day. 
 
Idag när vi gått upp så såg vi klart filmen (orkade inte se hela inatt) och åt frukost. Ellen hade fått med sig goda frallor från jobbet så jag åt en stor lyxbaguette med räkor. Yum! Sedan gick vi ut på en skogspromenad och det var så otroligt varmt ute! Var verkligen vår i luften. Efter det så letade Ellen efter kastspön och så drog vi iväg och fiskade. På vägen till sjön blev det lite äventyr. Hoppade på stenar över en fors, jag testade köra bil för första gången (så coooolt!) och vi tittade in i ett övergivet torp där det satt stora dockor i köket. De var tydligen nån soldat som bott där så de hade gjort nån minnesgrej av det hela och gjort stora tygdockor som satt på köksstolarna, rätt så creepy och en undrar ju varför de gjort så egentligen, hehe.
 
Fick ingen fisk kan jag berätta men det var ändå kul att kasta lite. Har varit sugen på att fiska ganska länge nu, det är ju så spännande. Kommer ihåg förr när vi bodde med mamma nära en sjö där vi brukade fiska ibland, och jag fick en gädda när jag kastade. Jag typ drog in den till land längs med bryggan för att den var så svår att få upp typ, haha.
Idag när vi fiskade så hoppades vi typ att vi inte skulle få nån fisk så vi slapp röra i dem samtidigt som vi ville få nånting i alla fall, haha. 
 
Hade en riktigt kul helg!
Hoppas ni haft en bra helg ni med, läsare. 
Peace out.
 
 
Vårtecken!
 
#1 - - Sarah:

Fina bilder på blommorna :)

Svar: Tack så mycket, Sarah! :)
Ester