TIPS: TRESemmé Perfectly (un)done.

Tänkte jag skulle slänga in ett tips här. Och då tänkte jag tipsa om ett schampo och balsam jag använt ganska länge nu, ett år tror jag nästan det blir faktiskt. Och det är de ni ser på bilden nedan.
Det är verkligen otroligt bra! Det är förstås lite dyrare än andra varianter som finns i affären (dessa finns i livsmedelsbutiker vilket är super!) men det är det helt klart värt. Inte så farligt egentligen om man jämför med andra dyrare varianter då de inte går på mer än typ 80 kr flaskan. Det är dessutom jäkligt drygt och håller hur länge som helst - tror jag haft schampot i ett år! Använde dock ett silverschampo ett litet tag också, istället för detta.
 
Det jag gillar med dessa är att håret blir så otroligt mjukt och fint och att de ger en väldigt fin textur i håret. Att det doftar riktigt gott, håller extremt länge och inte kostar skjortan är ju inte helt fel det heller. Tips tips tips!!