December is here.

Hallå hallååå!
 
Att det redan är december, helt gaaalet! Tiden ba flyger iväg, tycker det känns som saker som hände förra året hände nu i år, det är skitskumt. 
 
I onsdags kväll kom Agnes hit för att slagga här. Hade hänt nåt med hennes bil och hon jobbar här i Jönköping (och bor i Eksjö) så det var ju bra att hon kunde sova här, och mysigt att hänga lite! I torsdags kom även Amanda hit till Jönköping så Agnes och jag mötte upp henne på stan för att gå och käka på Pinchos. Hade jättemysigt och åt massor av god mat och efterrätt till och med, yum! Sedan drog vi hem till mig och chillade, spelade kort och körde Overcooked som vi hade så jäkla kul med, haha såå mycket flum! Sen sov både Agnes och Amanda över och Agnes jobbade till ett på fredagen men jag var ledig så Amanda och jag chillade och sedan åt vi lunch på stan, Agnes, Amanda, Ludwig och jag, innan vi skildes åt - Amanda och Agnes åkte till Eksjö, Ludwig åkte till jobb och jag åkte hem igen, hehe. 
 
I fredags kväll/lördag natt var jag ensam då Ludwig jobbadde och jag tittade på en bra film jag kan tipsa om som heter Tallulah. Hittade den under kategorin 'independent' på Netflix och det är coola Ellen Page som spelar huvudrollen. Jag gillade den!
Igår färgade jag mitt hår på förmiddagen och städade lite här hemma, och när älskling kommit hem från jobbet så myste vi bara resten av dagen, kollade på Playstation Experience och åt pizza på kvällen - chiiiill! 
 
Idag har Ludwig jobbat hela dagen idag och jag har varit i Nässjö hos farsan och Lotta. Felix kom också dit precis samtidigt som mig, kul tajming att vi båda hade tagit oss dit! Vi fikade med glögg, kaffe och goda kakor och sedan kom även Lottas mamma Ulla dit för att äta middag med oss. Raggmunk och fläsk blev vi bjudna på och det var riktigt smarrigt / MVH en riktig raggmunkslover, hehe.
 
Pinchos-drink. 
 
Köpte ett par byxor på Monki i torsdags då vi gick en sväng på stan innan vi åt på Pinchos. 
Hade varit och prövat dem tidigare men nu var Amanda och Agnes med som smakråd så passade på att testa dem igen och nu slog jag alltså till!
 
Som ni kanske kan se (nä tror inte ni ser, ingen jättestor skillnad egentligen men ändå) så är mitt hår lite mörkare nu. Köpte en mörkbrun färg och är nöjd med resultatet. Var ett bra tag sen jag färgade håret nu så det känns fräscht!