Good night.

Ligger i sängen och bloggar från mobilen. Har lite huvudvärk vilket jag aldrig har annars så känns jäkligt skumt, vet inte vad det kan bero på. 
Idag har jag jobbat (blev lite längre än tänkt då de behövde folk) och pluggat. Känner mig redo för psykologitentan imorgon bitti så hoppas veeerkligen det går vägen nu!
 
Jag jobbar varje dag denna vecka. Hade tänkt dra iväg nånstans i helgen då det vore såå skönt att komma iväg lite men så blev jag förfrågad om att jobba delad tur på lördag och kunde inte riktigt tacka nej. Ludwig jobbar ändå också på lördag så tänkte jag kunde passa på, typ. Besides - jag hade säkert bara dragit och shoppat om jag varit ledig på lördag annars för lönen kommer ju på fredag, haha.
 
Från min Snapchat (eztran heter jag där btw):
Såg att blomsteraffären på andra sidan gatan hade en masa färgglada påskris idag. Jag tänkte typ "jaha är det påsk nu i helgen, eller?" och så kollar jag i kalendern och ser att det är en månad kvar. Alltså snacka om att vara ute i tid..