SUN.

God kväll på er!
 
Kan vi prata om vädret idag, eller? Jag menar hur härligt har det inte varit??! Var extremt soligt redan vid typ halv 8 imorse då jag började jobba och det var ju soligt ända fram till typ 4-5 eller nåt sånt va? Minns inte när den gick ner men jäklar vad härligt med sol alltså!! En blir ju så mycket piggare och gladare. 
 
Jag jobbade till 12 idag så det var gött och sedan hoppade jag av bussen vid solåsen för att kolla på Lager 157. Var främst ute efter ett par täckbyxor (eller skalbyxor som de kallades) så att jag slipper bli blöt när jag jobbar på förskola och är ute med barnen. Fick nämligen två pass på en förskola imorgon och i övermorgon så nu har jag alltså ett par sådana brallor jag kan dra på mig, goodie good. Har märkt att alla dagisfröknar har sådana byxor och det är ju rätt så praktiskt faktiskt.
Hade väldigt lågt blodsocker när jag handlat färdigt (blir rätt så lost när jag har det) och missade bussen då jag stod på fel sida av vägen, haha.. Blev sååå sur och typ svor för mig själv men det var ju tur vädret var fint så jag kunde njuta lite i solen på nästa buss. Gosh.
 
Ikväll var jag och körde ett pass på gymmet. Mitt sista nu innan mitt medlemskap pausas i två månader. Ska börja köra mer yoga nu och börja jogga ute vilket ska bli skönt.
Det var i alla fall ett väldigt bra pass jag körde ikväll! Blev fokus på armar men jag körde även lite ben, rumpa och mage. Körde bl.a. goblet squats vilket jag kan rekommendera - grymt effektiv övning! 
Nu ska Ludwig och jag titta på Upp.
See ya!
 
Upptäckte en ganska mysig låt idag, lyssna så får ni höra!