Week 4.

Hej där!
 
Vi hade en jättemysig middag i söndags! Vi bjöd på biff med pepparsås, rotfrukter, potatisklyftor och sallad. Struntade i förrätt då det kändes lite tråkigt och vi kom inte på nåt jättebra men efterrätt hade vi förstås och det fick bli marängsviss (och så hade jag gjort en lchf-chokladpudding till mamma och Gunder). Deras lilla valp var bedårande söt och väldigt lugn dessutom, en riktig goding. 
 
Annars har jag typ bara jobbat nu. Blev dubbla pass i måndags och igår gick jag bredvid på en annan avdelning (där jag trivdes väldigt bra!) på äldreboendet.
Idag är både Ludwig och jag lediga och vi var och lunchade med farsan som läser en kurs på lärarhögskolan här i Jönkan. Vi käkade på skolan och de hade jättefin mat där och ett grymt fint salladsbord, så det var najs. Annars idag har jag spelat lite tv-spel, Kings Quest. Ganska mysigt spel som utspelar sig i nåt slags sagoland. Man är en prins/kung och går runt och gör olika quests och försöker lösa problem osv. Ganska cool stil på spelet, och för att vara ett gratisspel på PSN så är det väldigt bra (imo)!
Har även spelat lite Animal Crossing idag och bakat chokladbollar. Väldigt soft dag!
 
Imorgon blir det lite jobb igen och i helgen ska vi till Hult och ta hand om jyckarna då Ludwigs family ska iväg över helgen. Det är dock bara Vincent och Rolex vi ska ta hand om då de tar med sig de små hundarna. På lördag ska jag på wine and dinner night (som Jessica döpte det till på fb) hos Jessica med ett härligt gäng tjejer. Ska bli kul! Jessica drar iväg på GMU snart så kommer nog inte ses på ett tag så på lördag får vi köra ordentligt, haha. Ska dra ut efter att vi ätit och förkrökat lite och det var nog disco på hotellet så då jäklar ska vi dansa loss! 
 
Från min Insta (@cosmicblueberry):
Kolla vilken sötnos han är, den där Carat.
 
Drack en stor moccalatte på tåget till jobbet i måndags morse, och den var helt gratis då jag hade en 'stor dryck' som gåva i Espresso House-appen. SWEET!