3/3.

Hello! 
 
Idag gick jag bredvid på ett nytt ställe, ett boendestöd. Så nu kommer jag ha galet mycket jobb! Trodde jag aldrig, hade typ panik innan och trodde knappt jag skulle få mycket jobb alls. Har varit ledig en dag på två veckor nu så jag jobbar på som sjutton alltså. Var på äldreboendet i måndags, på en förskola i tisdags och igår och idag var jag alltså på boendestödet. Väldigt kul att göra lite olika saker och jag som älskar kontraster tycker det är så roligt att ena dagen jobba med gamla människor och andra dagen med småbarn, och nu blir det lite mer inom psykiatrin igen alltså. 
 
Ludwig och jag åt nyss en jääättegod middag med sötpotatispommes, chicken sticks och kall vitlökssås. Yum! Alltså sötpotatis är så oootroligt gott! Var med kollegorna då de skulle handla lunch på City Gross idag och då fick vi syn på sötpotatisar och bara "shit, vad är det där för nåt?" haha. Enorma ju! Visste inte att de var så stora.
 
Nu sitter jag och tittar på lite resor. Ludwig och jag jobbar ju typ häckarna av oss och kommer göra det hela våren plus hela sommaren, så i höst ska vi banne mig ut och resa lite! Får se vad det blir, har ju SÅ många drömresmål. Som jag ser fram emot det i alla fall!
 
Karibien vore inte helt fel att resa till i höst, alltså!
Nåt tropiskt får det nog bli i alla fall då jag är så inne på allt som har med tropikerna att göra.