GRYMT.

Hej på er!
 
Jag jobbar på. Hade tänkt ta en dag off igår då jag kände att jag behövde det men så fick jag jobb ändå, haha. De hade ringt mig från en förskola jag var på för ett tag sen och de kunde verkligen inte få in någon annan så då var det ju klart jag ställde upp liksom. Var även där idag, och jag trivs verkligen på det stället så det var bara kul att få komma dit igen. 
Igår var jag förresten och köpte en ny jacka. Den jackan jag la upp i kollaget i inlägget "spring essentials". Den var typ helt slut på Internet och skulle inte komma in igen och i butiken inne i stan fanns det en enda jacka kvar. Den var typ smutsig på ryggen och vet ni hur mycket rabatt jag fick för det? Jo, 200 spänn!! Alltså, SÅ grymt! Haha, därav rubriken. Jackan kostade 699 kr egentligen så fick den alltså för 499 vilket ju är jäkligt bra! Tyckte 699 var lite dyrt så det var ju freakin' awesome, haha. Fick bort smutset lätt med vatten så var ju ingen fara alls. Äääälskar jackan!! 
 
Jag har inte börjat tentaplugga än och har nästan lite ångest nu. Kommer inte ha mycket tid till att plugga alls nu.. Jag är så jäkla omotiverad, det går typ inte. GAAAH! Det är typ bara extremt svåra kurser jag har kvar att plugga upp nu, men jag ska försöka i alla fall.
Imorgon jobbar jag på boendestödet och sedan drar Ludwig och jag till Norrköping för att hälsa på brorsan och Karin! Superkuuuul!! 
 
Värdet idag alltså - så jädrans underbart! En blir ju såå glader!