Helgen i Norrpan.

Hejsan bloggen!
 
Kan meddela att vi hade en riktigt mysig helg hos brorsan och Karin i Norrköping. 
Det var så kul för när vi kom fram med bussen i fredags så kommer Johannes gående från sin buss han åkt med från jobbet. Så grym tajming! Blev så glad att se honom, min fina bror. 
När vi sedan kommit hem till dem så lämnade vi grejerna och gick allihopa och handlade lite alkohol och hämtade med oss pizza. Sedan bara myste vi resten av kvällen och tittade på första avsnittet av nya Daredevil. 
 
Johannes var tvungen att hoppa in och jobba några timmar i lördags, vilket var väldigt synd, men vi gick ända bort till köpcentret där han jobbar och hälsade på honom. Gick typ 4 km i världens blåst så det var inte så jäkla skönt alltså, haha. Sedan kom även Simon och Denise dit och så åt vi lunch allihop. 
På kvällen sen hade vi riktigt trevligt med en massa god plockmat, dricka och häng och så spelade vi Drawful, vilket alltid är lika kul! 
 
Nu är jag tillbaka på jobbet och sitter och chillar, haha. Gör inte många knop atm men det är väldigt skönt måste jag säga - att mjukstarta veckan. Kort jobbvecka nu dessutom, sweet!
 
 
 Såhär ser min vecka ut än så länge. 
Kommer förmodligen få lärarvikariat onsdag och torsdag med. Men en sak är säker - jag måste sätta igång med pluggeeet!