Stardew Valley.

Idag var jag på ännu en förskola och var ute i princip hela dagen. Väldigt skönt! Men jag blev rätt så trött så fick nog en överdos av frisk luft, haha.
När jag kom hem såg jag att Ludwig fixat att spel åt mig på datorn - Stardew Valley. Man är en bonde och ska alltså så och skörda osv men man kan göra ganska mycket annat runt omkring vad jag förstått det som, som att skapa relationer med folket i byn och bilda familj och så. Jag har inte riktigt kommit in i det än. Det är jättemysigt med fin musik och stilen är 8-bit vilket är coolt! Jag gillar det hittills.
 
Förutom att jag spelat det spelet ikväll så har jag även lagat en god middag - till mig själv bara då Ludwig jobbar ikväll/inatt. Jag gjorde falafel. Eller ja, jag köpte färdig falafel men gjorde en egen tomatsalsa till (som det fanns recept på på falafel-paketet, haha) och så köpte jag pitabröd att ha till. Hade även creme fraiche i också och det var sååå gott!! Det var Findus falafel och den var faktiskt väldigt god måste jag säga.
 
Imorgon ska jag vara fritidspedagog, blir spännande. Har ingen aning om vad man gör för jag ska vara där hela dagen. Fritids är väl efter skolan liksom? Vi får väl se. Update 13/3: de hade studiedag så det var bara fritids på skolan hela dagen, hehe. 
Nu ska jag hoppa i säng, så godnatt!
Peace.
 
Här ser ni min söta lilla gubbe i Stardew Valley och en del av gården (som är väldigt stor).