Sjukling.

Hej där!
 
Har åkt på en förkylning. Kände mig lite konstig igår morse och senare under dagen kände jag hur jag blev febervarm och typ svettades vid minsta ansträning samtidigt som min näsa rann mer och mer. Ludwig är iväg och jobbar ett 24-timmarspass så var ensam hela kvällen. Jag kurade ihop i soffan och tittade på filmen Hard Candy, en thriller med Ellen Page från 2005. Såg att den fanns på Viaplay och tyckte storyn lät spännande plus att jag gillar Ellen Page väldigt mycket. Den var spännande och ganska intressant!
 
Idag var egentligen tanken att jag skulle åkt till Eksjö för att gå på föreställning med Lee. Alexander Rybak spelar med en massa stråkelever i Olsbergs Arena och det hade varit så kul men nu mår jag ju som jag mår så blev alltså inget med det. Skittråkigt, hade sett fram emot att komma iväg lite och dessutom träffa fina Lee! Men men, vad gör man.. Hade skitont i magen innan med, vet inte vad det var men tog en Ipren så nu mår jag bättre, men kände att det inte alls var läge att dra iväg nånstans idag alltså.
 
Ligger i soffan med mitt tjocka täcke och tittar på När & Fjärran. Käkat Gorbys och dricker cola. Rätt chill att vara lite sjuk ibland ändå, haha. När jag är sjuk blir jag väldigt lugn, annars är jag sån att jag håller igång hela tiden. Väntar på att min älskling ska komma hem och ta hand om mig, han slutar nu snart. Saknar honom massvis bara efter ett dygn.
Får hoppas att denna förkylning inte håller i sig tho, måste ju jobba och tjäna pengar. Får ju liksom ingen sjukförsäkring som timvikarie. Eller kan man få det på nåt sätt kanske? Har inte koll på nåt sånt där.
 
Peace out!
 
 
 Hade på mig detta igår och skulle jag jämt kunna gå runt så - jag älskar bekväma kläder i softa material! 
Haremsbyxor från Forever21, gammalt linne från Gina och koftan jag fick av brorsan och Karin i födelsedagspresent som jag verkligen älskar, den är från Vero Moda.
#1 - - Veronica Wallgren:

Krya på dig!

Svar: Tack! Jag mår bättre nu :)
Ester