This day.

Hallååå!
 
Kan meddela att jag mår bättre nu och det känns väldigt skönt! Har inte mått jättedåligt egentligen men har känt mig väldigt hängig och orkeslös, typ. Är dock förkyld fortfarande men det är okej.
I förmiddags tittade Ludwig och jag på A Bug's Life - en av mina absoluta favorit-Disneyfilmer. Har varit sugen på att se den länge och shit vilken nostalgitripp det var att se den, aaaahh! Såg den nog många många gånger när jag var liten för jag kom ihåg väldigt mycket från den. Vi hade typ alla Disneyfilmer på VHS så jag har sett mycket Disney i mina dagar. Toy Story, Mulan, Lilla Sjöjungfrun.. Min barndom stavas typ Disney - Disney är min barndom. 
 
Varit på informationsmöte idag om ett nytt system för oss vikarier där vi ska lägga oss tillgängliga osv. Och ikväll har Ludwig och jag lagat supergoda crepes med skinkstuvning och tittat på Akriv X. Måste säga att Akriv X är överraskande bra! Det är ju ändå rätt så gammalt men det håller liksom ändå måttet, om man säger så. Det är väldigt spännande och rätt så kusligt (särskilt introt, omg! Haha). 
 
A Bug's Life <3