Oktoberfavoriter. 🌟

Lindex BH Flirt Wirefree Bra som Àr en jÀkla sensation till BH alltsÄ!! Jag hatar osköna BH:ar, det Àr det vÀrsta som finns typ, men nu har jag Àntligen hittat en helt jÀkla amazing BH utan bygel och shit som bÄde Àr skön (eller ja, inte oskön i alla fall vilket Àr huvudsaken) och hÄller brösten pÄ plats! AMAZEBOOBS!! 
 
Bildresultat för lypsyl vegan
Gillar Lypsyls senaste tillskott i familjen! Har dock bara testat den lila och den bruna - som doftar gott och Äterfuktar bra. Det bÀsta Àr ju att de Àr veganska. Visst att jag inte Àr vegan eller sÄ (om det skulle lÄta sÄ) men jag föresprÄkar ju absolut veganskt/vegeterianskt!
 
 
 
Liptons gröna te med smak av citronmacaron. Överraskande gott! Drack det pĂ„ jobbet i helgen och visste dĂ„ inte att det var grönt te, men nu ser jag att det stĂ„r det nĂ€r jag la upp bilden hĂ€r, haha, och det kunde jag aldrig anat faktiskt. Grönt te kan ju vara rĂ€tt beskt och typ inte smaka sĂ„dĂ€r jĂ€ttegott utan ha lite bismak av grĂ€s/hö; men detta fĂ„r en stor tumme upp av mig!
 
 UpptĂ€ckte att Stardew Valley-soundtracket fanns pĂ„ Spotify och blev sĂ„Ă„ glad! Älskar verkligen musiken i spelet. Min absoluta favorit Ă€r In the Deep Woods (1:58:28) som spelas nĂ€r man Ă€r i skogen, och jag brukar alltid stanna lĂ€nge dĂ€r bara för att höra hela lĂ„ten, haha. SĂ„ förstĂ„r ni att jag Ă€r glad att jag nu kan lyssna pĂ„ den pĂ„ repeat pĂ„ Spotify? Haha. :)
 
Bildresultat för Luscious Long 3 Minute Miracle
Grym hĂ„rinpackning frĂ„n Aussie som doftar typ bubblegum! Köpte den för ett tag sen nĂ€r ÅhlĂ©ns sĂ„lde dem för halva priset, de Ă€r annars rĂ€tt dyra. HĂ„ret blir verkligen otroligt mjukt och fint av den sĂ„ jag gillar den starkt! Skitsmart flaska ocksĂ„ dĂ„ öppningen sitter under och det Ă€r inget lock pĂ„ utan man bara trycker ut den mĂ€ngden man vill ha liksom - bara sĂ„dĂ€r! Oooh yeaaah baby!Â